Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 3 - 5 arkipäivää (lähetys 1-3 työpäivän kuluessa). Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Kenkä-Ralen asiakaspalveluun puhelimitse 09-495 697 (ma - pe klo 10 - 17) 

4. Kenkä-Rale ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Kenkä-Ralen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Kenkä-Ralen verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

Tarkemmat toimitusehdot
 

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 3 - 5 työpäivää (lähetys 1-3 työpäivän kuluessa). Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.


2. Toimitustavat

- Nouto valitsemastasi Postista, hinta 5,90 €. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa.

- Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 5,90 €. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa

- Postin kotiinkuljetus, hinta 13,00 €

Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät paketit toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. 

Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. 

Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.

- Nouto myymälästä 0,00 €. Osoite: Töölöntorinkatu 7, 00260 Helsinki. Ma - pe klo 10 - 17.30 ja la klo 9 - 14.

 

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.


3. Maksutavat

Klarna Checkout

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. 

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Ostoksilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla siinä pakkauksessa missä olet tuotteet vastaanottanut ja myyntikuntoisia. Älä teippaa tai kirjoita alkuperäispakkauksiin mitään, vaan pakkaa tuotteet huolella siihen pakkaukseen missä ne on Sinulle lähetetty. Koska tuotteita myydään myös myymälässä, kaikki lähettämämme tuotteet eivät välttämättä ole alkuperäislaatikoissaan, mutta palauta tuote meille siinä pakkauksessa missä se on Sinulle lähetetty. 

KENGÄT TULEE AINA SOVITTAA SOVITUSSUKAN KANSSA, VAIN SISÄTILOISSA JA TUOTTEEN ON OLTAVA UUDENVEROINEN JA SELLAINEN KUIN SINÄ HALUAISIT TUOTTEEN OLEVAN PAKETIN AVATESSASI. JOS TUOTTEESSA ILMENEE KÄYTÖN JÄLKIÄ (kulumaa, naarmuja, karvoja, varpaan jälkiä yms) PALAUTAMME KENGÄT JA LASKUTAMME KENKIEN HINNAN SEKÄ LÄHETYKSESTÄ AIHEUTUNEET KULUT. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin tuotteesta, mikäli hän ei halua tehdä vaihtoa

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. 

Kenkien hoitotuotteilla, pohjallisilla ja lahjakorteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Kysy tuotteiden hoidosta tai pohjallisista myymälästä.

Jos olemme jostain syystä pakanneet väärän tuotteen tai tuotteessa ilmenee jokin vika, ota viipymättä yhteys sähköpostilla info@kenka-rale.fi tai soita numeroon 09-495 697 (ma - pe klo 10 - 17).  

Noutamatta jätetty paketti ei ole palautus tai kaupan peruutus. Jos tuote on jo lähetetty Sinulle, mutta haluat heti purkaa kaupan, toimi annettujen palautusohjeiden mukaisesti. Eli nouda paketti valitsemastasi toimipaikasta ja lähetä se meille takaisin asiakaspalautuksena. Noutamatta jätetyn paketin uudelleen lähettämisestä veloitamme asiakkaalta siitä aiheutuneet lähetyskulut. 

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat alkuperäisissä pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Muutoin veloitamme aiheettomasta palautuksesta aiheutuneet kulut (sekä tuote- että toimituskulut). Ohjeiden mukaan toimitettu palautus on veloitukseton asiakkaalle. Huomioithan, että palautuksista hyvitämme tuotteiden hinnan, emme alkuperäisiä lähetyskuluja. 

Palauttaminen onnistuu kätevimmin Postin tiskiltä asiakaspalautuksena palautusnumeron avulla (asiakkaalle veloitukseton). Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn. Palautukset hyvitetään tilillesi Klarnan maksujärjestelmässä noin viikon kuluttua palauksen vastaanottamisesta. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi ja puhelinnumero / sähköpostiosoite
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.
  • Vaihtotilanteessa ota ensin yhteyttä info@kenka-rale.fi tai soita myymälään puhelimitse 09-495 697

Vie palautus postiin osoitteella:

ASIAKASPALAUTUS 652459

Kenkä-Rale, Töölöntorinkatu 7, 00260 Helsinki.

Pyydä palautuksesta kuitti. Muista säilyttää kuitti, kunnes saat meiltä ilmoituksen vastaanotetusta tuotteesta. Emme korvaa kuljetuksen aikana kadonneita tuotteita ilman kuittia palautuksesta. 

Palautus on maksuton Suomen sisällä.

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa. 

Tuotteen voi vaihtaa tai palauttaa myös myös myymälässä.

 

5. Reklamaatiot

Otahan meihin ensin yhteyttä sähköpostilla info@kenka-rale.fi tai soita p. 09-495 697, jos huomaat aihetta reklamaatioon. Kirjoita yhteystietosi, missä olet huomannut virheen ja liitä kuva mistä virhe tulee selkeästi esille. Voi olla, että et joudu tuotetta meille lähettämään vaan asiasta voidaan sopia muulla tavalla. Jos taas tuote on hyvä saada näytille, saat tarkemmat tiedot palautusta varten.

 

7. Yhteystiedot

Kenkä-Rale Oy
Töölöntorinkatu 7
00260 Helsinki

puh. 09-495 697

info@kenka-rale.fi